Social media dla KIK

11

latwspółpracy

1 900 000

polubień naFacebooku

219 000

obserwujących naInstagramie

Cel:

Budowa od podstaw i rozwijanie kanałów komunikacji w social media dla polskiego oddziału jednej z największych w Europie sieci sprzedaży detalicznej artykułów modowych i wyposażenia wnętrz.

Wyzwania:

W początkowej fazie kluczowym zadaniem był odpowiedni dobór kanałów komunikacji i stworzenie skutecznej strategii, by pozyskać pierwszych odbiorców i zaznajomić ich z marką, która dopiero pojawiała się w Polsce. W kolejnych krokach niezwykle istotne było utrzymanie zainteresowania odbiorców przy jednoczesnym pozyskiwaniu nowych fanów.

Efekty:

Dla KiK stworzyliśmy i stale prowadzimy 2 główne kanały komunikacji w Social Media:

Facebook

Zarządzanie profilem obejmuje regularną publikację aktualności z oferty KiK oraz informacji dotyczących dynamicznego rozwoju firmy na polskim rynku, sprawną i szybką komunikację z klientami za pomocą komentarzy i wiadomości prywatnych, a także zarządzanie budżetem reklamowym.

Dzięki przemyślanym, konsekwentnym i pomysłowym działaniom profil firmy na najpopularniejszym na świecie serwisie mediów społecznościowych polubiło już ponad 1 100 00 użytkowników.

Instagram

Instagram to obecnie jeden z najszybciej rozwijających się kanałów social media. Profil KiK umożliwia prezentowanie licznych materiałów wizualnych, budujących klimat marki i jej produktów.

Odpowiednim doborem zdjęć, regularnym publikowaniem Instastories i współpracą z influencerami kreujemy atmosferę otwartości, ciepła i modowych inspiracji. Relacje z odbiorcami podtrzymujemy także przez odpowiednie repostowanie zdjęć innych użytkowników pokazujących produkty KiK oraz kontakt ze wszystkimi, którzy oznaczają KiK w swoich postach i relacjach.

Blog

Oprócz wymienionych obok kanałów do szybkiej i ciągłej komunikacji stworzyliśmy także kanał umożliwiający prezentowanie bardziej rozbudowanych treści. Jest to miejsce pełne modowych inspiracji przekazywanych przez stworzoną na potrzeby bloga brand hero – Kikę.

Oprócz żywego, barwnego języka i bezpośredniego, „blogowego” stylu komunikacji atutem kanału jest zakładka „tylko u nas”, w której umieszczamy unikatowe treści, takie jak wywiady ze zwycięzcami organizowanych przez KiK konkursów czy osobami, którym firma pomaga w ramach działań CSR.

Szukasz pomysłu na firmowe social media?

Kliknij i zapytaj o ofertę!