Influencer marketing

Kreatywne pomysły

Autentyczność

Ewaluacja działań

Dzięki nowoczesnym mediom „liderami opinii" zostaje wielu twórców autorskich blogów, video blogów i innych kanałów komunikacji social media, w tym zwłaszcza Instagrama. Influencerzy często są dla swoich odbiorców niczym dobry znajomy, który szczerze opowie im o swoich odczuciach, będąc przy tym źródłem informacji i inspiracji. A rekomendacja zaufanej osoby to dla większości odbiorców najskuteczniejszy argument przemawiający na korzyść marki, produktu czy usługi. Jednocześnie trzeba pamiętać o tym, że najważniejszą cechą dobrego influencer marketingu jest wiarygodność.


W realizowaniu influencer marketingu oprócz autentyczności stawiamy na wzajemne inspirowanie i oryginalne pomysły. Budujemy relacje influencera z marką, by następnie móc za jego pośrednictwem dotrzeć do kolejnych odbiorców. Każda taka współpraca to inna historia, dlatego wybór osoby, formę, czas i zakres wspólnych działań zawsze planujemy indywidualnie, jednocześnie na bieżąco analizując efekty naszej pracy.

Kompetencje